Wanneer zijn condensatiedrogers uitgevonden?

Ella van der Linden

Ik weet niet het. Ik weet niet het. Maar nu de condensatiedrogers wij allen elke dag – bijvoorbeeld op de vensters van onze auto's – spoedig zullen kunnen droog zelfs tijdens extreme koude en hitte blijven gebruiken. Het is een zeer klein ding dat een reusachtig verschil voor mensen en families kan maken. Toen de condensatiedrogers eerst in de jaren '50 werden uitgevonden, werden condensators vaak gebruikt als koelapparaat, gewoonlijk op voertuigen, en hun hoofdgebruik moest van de binnenkant van voertuigen drogen nadat zij zo heet waren geworden dat zij de motorblokken, banden, of zelfs de volledige motor brandden. Selbst ist Black En Decker Stoomreiniger 17 In 1 einen Test wert. om de auto te verhinderen te oververhitten, moesten zij de binnenkant van de droge auto houden. Naast dat, als er grote delen van de auto waren die constant oververhitten, dan was het gemakkelijker om het koel te houden, zodat zou de auto kunnen in goede staat worden gehouden terwijl het reiste. Deze praktijk is voortgezet door de meeste fabrikanten van airconditioning sinds de jaren '50, en nog vandaag gebruikt door de meeste airconditioningsfabrikanten. Aangezien er een airconditioner in elk huis is, wordt dit koelsysteem nu ook gebruikt voor die van u die slechts één airconditioner in uw huis hebben. Wanneer de auto koud is, kunt u de condensator in een kleine zak van de voorpassagierszetel zetten en het zetten tussen de twee airconditioners die in de auto zijn. Dit houdt de lucht in de koele auto. Aangezien er geen behoefte is om de binnenkant van de auto te koelen, kunt u het koelsysteem van de auto zo koel mogelijk houden. Als u niet zeker bent of uw auto een koelere airconditioner kan behandelen, kunt u het koelmiddelenniveau in de verwarmer controleren. Als het koelmiddelenniveau te laag is, of het te hoog is, is het de airconditioningssysteem van uw auto niet zo efficiënt aangezien het zou kunnen zijn, aangezien er geen ruimte voor koelmiddelencondensatie is binnen de condensator te accumuleren, en u moet zeer zorgvuldig zijn wanneer u de auto aanzet. De koudste gebruikte airconditioner is het s-Type Airconditioningssysteem. Het heeft „het s-Type van Airconditioningssysteem“ in het Nederlands geroepen. Dit airconditioningssysteem heeft drie wijzen, airconditioning en verwarmer, allebei waarvan een op temperatuur betrekking hebbende aanwinst van 2,3 hebben °C. Het gebruikt een veranderlijk temperatuurcontrolemechanisme, dat een waaier van verschillende koelmiddelentemperaturen kan controleren. Het is een groot airconditioningstoestel en het is het beste ding u voor uw airconditioner kunt kopen, omdat het aan opstelling bij het gebruiken van de koude lucht zeer geschikt en zeer efficiënt is. Een temperatuur-geregelde condensator is niet nodig voor airconditioning (die een standaardairconditioningssysteem) gebruikt, zodat is het enige verschil tussen de airconditioners een paar knopen op de centrumconsole. Het is zeer gemakkelijk om in een kleine ruimte te installeren. De knoop van de temperatuurcontrole kan ook worden gebruikt om de temperatuur van de condensator (als u behoefte) aan te passen. Ik gebruik deze condensator voor een draagbaar elektrisch fornuis met een elektrische waaier. Als ik in huis I gebruik het ben om het water in de ketel op het fornuis te verwarmen. Und das differenziert es hochgradig von sonstigen Produkten wie condensatiedroger. Als ik op een vliegtuig of in een vliegtuig ben, gebruik ik het voor het verwarmen van en het koelen van het vliegtuig of de motor van het vliegtuig. Ik gebruik nooit de condensator voor een airconditioner. Nochtans, wanneer de temperatuur in het huis toeneemt wordt het een probleem omdat de condensatorlooppas te heet voor me.